Všetko jasné All Light, Everywhere
r. Theo Anthony|USA|2021|1h 45m

Po úspechu Anthonyho celovečerného debutu Rat film, ktorý mal premiéru na festivale v Locarne, vo svojom najnovšom filme pokračuje v esejistickom podaní témy systémov a technológií, ktoré zdanlivo objektívne pozorujú, v skutočnosti však diskriminujúco dozorujú. Vzostup používania policajných telových kamier slúži Anthonymu ako východisko pre vytvorenie kaleidoskopického portrétu našej spoločnej histórie kamier, zbraní, policajnej kontroly a spravodlivosti. Začínajúc od 19. storočia, kedy vznikajúce umenie fotografie išlo ruka v ruke s kolonializmom a vývojom automatických zbraní až do sídla spoločnosti Axon, ktorá má takmer monopol na telové kamery pre políciu v Spojených štátoch, Anthony mapuje pohľad na vzťah medzi fotografovaním a násilím. Jeho rozprávanie zahŕňa abstraktné skúmanie povahy vnímania a konkrétne príklady toho, ako sú obmedzenia vnímania využívané ako zbraň. All Light, Everywhere predstavuje toto autoritárske využívanie fotografie bez toho, aby stratilo zo zreteľa subverzívny potenciál média.